step by step

Транспортна компанія у Бостоні, яка займається мувінгом. Достатньо розвинутий вид послуг в США, що полягає у комплексному супроводі переїзду будинку або офісу. Цей проєкт є цікавим з огляду на локацію, адже американський ринок має свої особливості, що послугувало для нас певним викликом. Він має високий рівень конкуренції, а також зовсім інший менталітет.

Для нашого клієнта, соціальні мережі — це додатковий канал продажів, який необхідно розвивати для постійного потоку замовлень. В Америці переїзди — досить часте явище, середньостатистична американська родина користується мувінг послугами один-два рази на рік. Тому ми вирішили основною задачу сформулювати так: побудова бази лояльних клієнтів, що замовлятимуть сервіс щоразу як їм це знадобиться.
Вивчивши особливості американської психології продажів, ми звернули увагу на те, що для тамтешнього менталітету важливе значення мають рекомендації. Коли один американець порадить іншому скористатись певною послугою конкретної компанії, той з високою вірогідністю скористується саме нею. Спільно з клієнтом ми розробили систему мотивації для споживачів, та побудували контент стратегію на ній з елементами відгуків задоволених клієнтів компанії. Нові ліди потрапляють через рекламу на сторінку, дізнаються про бонуси, бачать рекомендації інших жителів Бостона, після чого підписуються та приймають позитивне рішення про замовлення послуги сьогодні й на майбутнє.





послуги smm

Сьогодні, тільки на платформі Instagram представлена неймовірна кількість підприємств всіх рівнів — від домашнього хендмейду до світових транскорпорацій, адже розвиток в соціальних мережах надає будь-якому бізнесу масу можливостей. Ознайомтесь зі стислим описом цілей, які Ви зможете досягти завдяки SMM просуванню.
- ПРЯМІ ПРОДАЖІ. За допомогою інструментів соціальних мереж можливо не тільки створити привабливу вітрину із детальним описом Вашої продукції, але й побудувати ефективну воронку продаж, яка забезпечуватиме постійний трафік звернень цільових клієнтів.
- ОФЛАЙН ПРОДАЖІ. Якщо Ваша продукція або послуга має специфіку та потребує фізичної присутності покупця, для Вашого бізнесу більш актуальним є цей варіант. При такому форматі роботи ми привертаємо увагу до продукту, його унікальність та продаємо споживачу необхідність прийти саме в Ваш магазин та придбати його.
- ЛОЯЛЬНІСТЬ АУДИТОРІЇ. Соціальні мережі — це прекрасна платформа для спілкування з аудиторією. Це надає можливість розказати споживачу про філософію Вашого бренду, про акції, про Вашу участь в соціальних чи благодійних проєктах, про екологічність продукту, а також про все те, що створює позитивне відношення до Вашого бізнесу та впливає на рішення придбати послугу або товар.
- ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ. Асоціативний зв’язок певного виду продукції з конкретним ім’ям — надзвичайно сильний інструмент маркетингу. Таргетинг в соціальних мережах надає можливість охоплювати обмежену кількість цільової аудиторії та планомірно створювати в їх свідомості відповідні асоціації, а згодом перетворювати їх на постійних клієнтів та справжніх фанів вашого бренду.
- ІМІДЖ. Якщо Ваші послуги орієнтовані на аудиторію з середнім рівнем доходу або вище середнього, якщо Ваш продукт займає на ринку позицію середнього цінового діапазону або вище середнього, якщо ви хочете вийти на новий рівень — SMM має всі необхідні інструменти для того, щоб запропонувати споживачу Ваші конкурентні переваги, розказати йому про вашу репутацію на ринку та гарантії.
- ВИВЧЕННЯ АУДИТОРІЇ. Завдяки тому, що в соціальних мережах є певна свобода серфінгу та зворотній зв'язок, є можливість аналізувати кому саме подобається Ваша продукція, які інтереси мають ці люди, які якості товару або послуги вони цінують найбільше, формувати все це в конкретні тренди. Надалі це допомагає зробити більш якісний продукт та вузько спрямовану комунікаційну стратегію.
- ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ WEB САЙТУ. Якщо Ваш сайт є основним каналом продаж, Ви можете за допомогою SMM збільшити його відвідуваність. При цьому, є можливість не просто створити великий трафік, а й привернути увагу саме тих людей, що зацікавлені у Вашій продукції або послузі, а також попередньо інформаційно підготувати потенційних покупців.
- РОБОТА ІЗ ЗАПЕРЕЧЕННЯМИ. Як правило, кожен бізнес розуміє, які саме заперечення заважають споживачам приймати рішення про купівлю товару або послуги. “Надто дорого”, “це не зовсім те”, “я не готовий” й так далі. Зазвичай з ними працює менеджер, але не завжди споживач переходить до комунікації. Завдяки SMM можливо максимально опрацювати ці заперечення через контент та рекламу.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ
Ваші реальні перспективи:
Зріст кількості підписників
Наявність якісного контенту
Впізнаваність бренду
Зріст прибутку від вашої сфери
В наших «пакетиках» повно рекламних чар
Будь-який бізнес потребує серйозних вкладень. Якщо продумати стратегічний план розвитку та інвестувати у просування — кінцевим результатом стане активний зріст продажів та повна реалізація продукту.
— «А ось ми вже з вами аж 8 днів, а із 3 підписників кількість до 300 не зросла!»
Потрібно усвідомити, що просування — це регулярні послідовні дії, які не мають певного терміну.
В залежності від типу продукту, це може зайняти від місяця до пів року.
Головне — це прислухатись до порад наших SMM-сенсеїв.
Можливо, десь в іншій галактиці, на планеті рекламних чудес, сторінки просувають саме так.
Виконання якісної роботи вимагає певного терміну часу та ресурсів.
INFO-TOP SMM пропонує👇🏻
Якісно
Вчасно
Поступово
Результативно
Коли Ви придбали лиш один «пакетик», Ви одразу звільнили купу вільного часу, адже веденням сторінки тепер займаються справжні джедаї розробки, супергерої менеджменту, феї копірайтингу та чарівники дизайну!
Наша компанія існує 5 років і ми завжди раді бачити вас в офісі за адресою Нижній Вал 19/21.
ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ
Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.
Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

ДЯКУЄМО!
Наш менеджер зв’яжеться з Вами протягом 30 хв.
