ГОЛОВНА Блог

Як настроювати таргетовану рекламу в соціальних мережах

Як настроювати таргетовану рекламу в соціальних мережах

Інструменти таргетованої реклами

Тепер ви знаєте, що таргетована реклама це один із найефективніших способів розповісти про себе потенційно зацікавленій аудиторії людей. Тому можемо переходити до інструментів, які використовують для досягнення цих цілей.

Такий тип реклами налаштовується під певну аудиторію. Для цього попередньо формується збірний портрет користувача. Так, при налаштуванні можна вказати не тільки стать та вік, а й сферу діяльності, сімейний стан, а також інтереси, наявність власної нерухомості та ставлення до різних продуктів, послуг. Також можна налаштувати показ рекламного оголошення залежно від вашого розташування.

Налаштувати показ також можна в залежності від:

  • пошукових запитів користувачів, сайтів, які вони відвідують найчастіше, а також груп, у яких вони перебувають;
  • пристроїв, які користувачі використовують у тому, щоб у соціальну мережу;
  • операційної системи;
  • браузер.

Якщо ви маєте сайт, ви можете налаштувати показ оголошення на аудиторію, яка раніше відвідувала ресурс.

Сучасні інструменти також дозволяють орієнтувати рекламу на користувачів, які мають схожі характеристики із вибраним зовнішнім джерелом.

Зібравши всю цю інформацію, ви можете відфільтрувати цільову аудиторію, яка є вигідною саме вам.

Запущена таргетована реклама в інстаграмі або будь-якій іншій мережі буде показана лише користувачам, які підпадають під задані параметри. Такі оголошення дозволяють стимулювати людину зробити ту чи іншу вигідну для вашого бізнесу дію:

  • перейти на сайт;
  • встановити додаток;
  • Вступити до групи.

Така реклама є ефективною, причому обходиться замовнику дуже недорого. Ціна однієї взаємодії визначається заздалегідь, вона фіксована. Отже, підсумкова вартість залежить від результату.

Плюси таргетованої реклами

Таргетована реклама фейсбук або іншої мережі здатна підвищити ефективність повідомлення. Адже ваш меседж буде гарантовано доставлений чітко вказаній цільовій аудиторії. Як результат, зростає конверсія та продажі. Крім того, підвищується впізнаваність вашого бренду.

До переваг варто віднести і те, що ви можете відстежувати ефективність кожного оголошення. Це у перспективі дозволяє оптимізувати стратегію просування бренду.

Цей метод просування також гарантує велике охоплення, адже популярність соціальних мереж з кожним днем ​​зростає. Це призводить до підвищення активності користувачів.

Ще один дуже серйозний плюс – можна не витрачати гроші на створення сайту, адже рекламні кампанії можна запускати безпосередньо у соціальних мережах. Таку рекламу також використовують і для того, щоб збирати ліди, контактні дані користувачів та привертати увагу до свого бренду.

До переваг також варто віднести і те, що запустити кампанію можна досить швидко. Не доводиться довго чекати, щоб відповіли блогери або картинку нарешті розмістили в паблику з релевантною тематикою. Поліпшити результати можна прямо тут і зараз. При цьому націлення реклама дає постійний результат. Тоді як, наприклад, співпраця з блогерами може виявитися через деякий час малоефективною. Адже вся аудиторія, зацікавлена ​​у продукті, перейшла, а нової не з’явилося.

Мінуси таргетованої реклами

Такий підхід до просування також має певний недолік, про які варто сказати. Можна виділити такі:

Таргетована реклама у фейсбуці рано чи пізно може згаснути, адже цільова аудиторія – обмежена. Це відбувається тоді, коли було виставлено максимально точні налаштування.
Встановлений у деяких користувачів AdBlock також може стати справжнісінькою проблемою.
Коли закінчується кампанія, приплив клієнтів зменшується. Відповідно, падають і охоплення.

Доповнити цей список можна ще й тим, що не завжди вдається потрапити до правильної цільової аудиторії. Але це лише в тому випадку, якщо власник бізнесу відмовляється від допомоги спеціаліста та займається аналізом самостійно.

Коли варто запустити таргетовану рекламу

Якщо ви хочете налагодити (або тільки встановити) контакт із цільовою аудиторією, немає нічого кращого, ніж таргетована реклама інстаграм або в іншій мережі, де ви можете знайти свого покупця. Запуск компанії підвищує лояльність користувачів та підігріває інтерес до продукту. При цьому витрати будуть мінімальними, тоді як конверсія – високою. Так що такий тип просування особливо актуальний для компаній, які тільки-но відкрилися.

Але таргетована реклама у соціальних мережах застосовна у тому разі, якщо ви хочете попрацювати “на охоплення”. Це, скажімо, можливо іміджева кампанія. Тому навіть якщо не ставиться за мету підштовхнути людей до певної дії, а лише розповісти про що-небудь, краще вибрати цей тип реклами, підібравши потенційно зацікавлену аудиторію. Ось тільки така кампанія має бути розрахованою на перспективу – ви все ж таки отримаєте приплив нових клієнтів, але лише через деякий час. Якщо транслювати повідомлення, не відфільтрувавши аудиторію, можна просто змарнувати гроші.

Як налаштувати таргет у соціальних мережах

Щоб досягти найкращих результатів, спочатку потрібно визначити свою цільову аудиторію. Для цього використовують опитування, вивчають сайти та запускають пробні кампанії, щоб оцінити, хто і як реагує. При цьому краще протестувати різні майданчики.

Наступним етапом має стати вибірка – вона має бути якісною, але не малочисленною. В іншому випадку ви отримаєте незадовільні результати.

Далі необхідно визначитися з тим, чи вам потрібна таргетована реклама facebook або на іншій платформі. Виберіть соціальну мережу з найгарячішими користувачами.

Налаштування краще доручити професіоналам, які точно знають, що таке, що таке таргетована реклама і як правильно запустити кампанію. Фахівці проведуть аудит, а також визначаться із системою управління та проведуть тестування. Визначившись із найвдалішим результатом, можна сміливо збільшувати бюджет. Це гарантує, що гроші ви витратите не дарма.

Дуже важливо отримати якісну та детальну аналітику, щоб відстежити ефективність реклами. Потрібно розуміти, за якими ключовими словами люди краще приходять і т.д. У разі незадовільних результатів рекламу можна відкоригувати. Багато хто вважає, що переналаштування реклами – це погано. Але це зовсім не так: краще внести редагування і запустити оголошення заново, ніж просто витрачати бюджет.

Якщо ви хочете розвивати свій бізнес, підвищувати інтерес та лояльність аудиторії, варто випробувати цей метод просування вже зараз. Але для того, щоб не довелося витрачати час на невдалі експерименти, краще звернутися по допомогу до професіоналів.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ