ГОЛОВНА Блог

Таргетинг у соціальних мережах

Таргетинг у соціальних мережах

Таргетована реклама: тенденції ринку соцмедіа 2021

Ще нещодавно діджитал-аналітики пророкували планомірний спад ринкової активності соцмедіа. Такі прогнози підкріплювали даними соціологічних експериментів та опитувань. Зокрема, у 2019 р. статистика мала такий вигляд — 29% жителів Великобританії та 23% громадян США заявили, що відчуваю негативний вплив соціальних медіа на психологічний стан та самопочуття. Але не минуло й року, як тенденція кардинально змінила напрямок. З початком пандемії, викликаної новим вірусом Covid-19, люди почали масово повертатися у свої акаунти та активно використовувати платформи Facebook, Instagram та YouTube. Більше того, якщо раніше спостерігалося пасивне споживання пропонованого контенту, то з початком періоду ізоляції користувачі публікували власний контент, що посилювало інтерес до взаємодії між людьми у локальних територіальних одиницях. Саме завдяки такій спонтанно виниклій тенденції став популярний новий вірусний канал TikTok.

Дані GlobalWebIndex на II квартал 2021 р. свідчать про стабільну динаміку зростання активності на соціальних інтернет-платформах. Необхідність мінімізувати переміщення та фізичні контакти вивела практично всі життєво важливі процеси людей у ​​соціальну мережу. Недолік спілкування настільки великий, що навіть правильно оформлена реклама стає об’єктом дискусії. Збільшення частоти та часу присутності в мережевих акаунтах по всьому світу пояснюється сплеском комунікації та відеозв’язку через додатки (WhatsApp, Messenger), найбільш швидким отримання релевантних новин щодо ковід та відповідей від експертів/людей, які отримали досвід/інституцій безпосередньо, швидко та безконтактно.

Таргетована реклама це той інструмент, який дозволяє зібрати цільову аудиторію на сформованому нами віртуальному майданчику, сегментуючи глобальне мережеве співтовариство за параметрами проживання, тимчасової локації, статі, віку, роду занять, захоплень тощо з метою стимулювання продажу/реєстрації/замовлення / впізнаваності. У спільноті маркетологів процес сегментації та взаємодії з ЦА клієнта через рекламу в соцмедіа використовують коротке позначення націлювання. Сама назва, похідна від англ. target – мета, відмінно відображає суть цього рекламного механізму. Кінцевим адресатом, тобто. нашою маркетинговою метою є користувачі з певним набором особистісних / географічних / поведінкових характеристик. Ключове завдання при створенні рекламної кампанії (РК) – знайти якнайбільше представників ЦА, витративши на це мінімально можливий бюджет. Чому кажуть, що таргетована реклама facebook дорога? Все просто: через те, що медіа-гігант Facebook Inc володіє, мабуть, найбільшим масивом особистих даних, причому одноосібно. Не завжди державні спецслужби знають те, що вже знає власник безкоштовної глобальної соцмережі. Таке унікальне правоволодіння дає можливість опосередковано через функції рекламного кабінету продавати узагальнені дані про власників акаунтів. Так ось, дорожнеча виникає в тому випадку, якщо хочеться зробити велике охоплення. Скажімо, нам потрібна реклама, що таргетує, фейсбук для продажу жіночого одягу для фітнесу. Заводимо кампанію, і при виборі занять спортом вибираємо не фітнес, а всю аудиторію, яка згідно із зазначеними у профілі даними займається спортом. В результаті FB показуватиме рекламне повідомлення не лише фанаткам фітнесу, а й любителям серфінгу, волейболу, і, можливо, навіть шахів. Ціна такої кампанії непорівнянна з результатом. Саме тому важливо не лише скласти портрет ЦА, а й чітко діджиталізувати його в рекламному кабінеті.

За даними діджитал-агентства PlusOne, на початок 2021 р. таргетована реклама у Фейсбуці та Інстаграм, як і раніше, залучає ЦА до взаємодії та здійснення конверсій. Зокрема, середньостатистичний український користувач упродовж місяця кликає рекламні пости 21 раз, а також вільно включається до обговорення. Сьогодні Україна перебуває на провідних позиціях щодо проникнення продуктів Facebook Inc у Європі, випередивши Францію, Німеччину, Чехію та Польщу. Усередині країни покриття FB поки що переважає, але в Київській, Одеській, Харківській, чернівецькій та Херсонській областях у середньому вже на одному рівні з показником візуально-орієнтованої інсти.

Таргетована реклама у соціальних мережах: тренди карантинного 2021-го

  • зростання ринку електронної комерції та продажів у соцмережах
    Фахівці GlobalWebIndex підрахували, що за результатами І півріччя 2021 р. 25% світової аудиторії споживачів шукають бренди в соціальних мережах. При цьому близько 60% схвально ставляться до комерційної реклами.
  • кардинальна зміна пріоритетів споживачів
    З початком пандемії світ остаточно перестав бути тим самим. Безперечно, нові правила життя суттєво вплинули на поведінкову модель споживачів. Тепер бізнесу варто поставити питання таргетована реклама що це в контексті нових реалій. Якщо вірити дослідженню Global Web Index (а у нас немає підстав не довіряти авторитетній компанії, на яку орієнтуються медіа-агентства та маркетологи всього світу), у 2021-2022 рр. споживач буде найбільш прихильний до рекламних меседжів, які демонструють
  • оптимальне співвідношення якості та ціни
  • гарантії надійності
  • вираження турботи

Таргетована реклама в Інстаграм та Фейсбук: переваги

З трендами, новими можливостями та перспективами ведення бізнесу на соцмедіа-майданчиках ми розібралися. Тепер давайте більш детально подивимося, що таке таргетована реклама з точки зору конкретних переваг, які можна отримати при вдало сформованому меседжі і точному налаштуванні РК:

  • Комунікація з користувачем із ЦА безпосередньо

Це вкрай корисна можливість націлення – завдяки функції сегментування аудиторії ви звертаєтеся не до колективного та гіпотетичного потенційного клієнта, а безпосередньо до представника вашої цільової аудиторії, який точно зацікавлений у товарі/бренді/послуги. Більше того, пряме спілкування з користувачем з ЦА дає вам можливість відразу отримати зворотний зв’язок: побажання, досвід, рекомендації.

  • Оптимізація рекламного бюджету

Як уже сказано вище, не потрібно пропонувати свій товар усім поспіль, інакше ви прогорите. Емоційні кліки чоловіків з числа любителів велоспорту та плавання на платну публікацію із зображенням чарівної фітнес-інструктора у брендованому одязі зовсім не гарантують купівлю пропонованого костюма. У той же час правильно орієнтована за статтю, географією та уподобаннями реклама витратить ваші гроші з розумом — ви відразу побачите це за кількістю переходів на сайт або інста-магазин та кількістю конверсій.

  • Формування лояльного відношення

Незалежно від того, готовий зараз користувач мережі купувати товар, що його цікавить, або перебуває в роздумах, його реакція на цільове платне повідомлення говорить про багато чого. Якщо потенційний клієнт вступає в дискусію, будьте вдячні йому завжди і за будь-яких обставин. Якісна комунікація, з увагою і справді турботою про клієнта, рано чи пізно окупляться. Доброзичливе ставлення зараз цінується з кожним роком дедалі більше, особливо з підвищеними вимогами аудиторій мільйонів, а також нових поколінь Y та Z.

SMM-агентство INFOTOP спеціалізується на націленні в різних сегментах ринку. Завдяки досвіду та увазі особливостей бізнесу клієнта ми формуємо та реалізуємо успішні кейси, розраховуючи найоптимальніший для замовника бюджет. Якщо вас цікавить таргетована реклама навчання, ми готові відповісти на будь-яке питання щодо ведення рекламних кампаній у соціальних мережах. Якщо ж потрібна таргетована реклама інстаграм та/або фейсбук, почнемо розвивати вашу справу вже зараз!

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ