ГОЛОВНА Блог

Таргетована реклама в інстаграм: тренди візуального медіаринку 2021

Таргетована реклама в інстаграм: тренди візуального медіаринку 2021

За даними міжнародного агентства GlobalWebIndex за І півріччя 2021 року 60% глобальної аудиторії споживачів товарів позитивно ставляться до реклами. У той же час 25% світової спільноти покупців вважають за краще обирати брендовані товари на комерційних платформах соціальних мереж. Що стосується динаміки розвитку, то затяжна пандемія внаслідок COVID-19 вивела в соцмережу навіть тих, хто 2019-го активно пропагував мережеву детоксикацію. У цьому контексті статистика GlobalWebIndex така: 46% користувачів Інтернету кажуть, що планують частіше купувати на Інтернет-майданчиках також після закінчення світового спалаху вірусу ковід-19. Через ситуацію, що склалася в глобальному соціумі, зовсім не дивно, що реклама у фейсбук та інстаграм стала з’являтися частіше.

Instagram реклама: статистика, можливості, перспективи

Протягом останніх кількох років зростання користувачів Інстаграм в Україні настільки динамічне, що за показником проникнення ми випереджаємо Чехію, Польщу, Румунію та Молдову. Зараз ймовірність зустріти співвітчизника, який використовує всесвітньо популярний візуальний додаток, дорівнює шансу зустріти німця чи француза з акаунтом в інсті.

Небагато цифр, які демонструють безпрецедентне зростання візуальної соцмережі (за даними цифрового агентства PlusOne):

  • середина 2017 р. — початок 2018 р. кількість користувачів Інстаграм Україна подвоїлася: показник зростання 92 %, стрибок з 3,8 млн до 7,3 млн осіб
  • за 2018 рік кількість співгромадян, які використовують додаток Instagram, зросла на 51%: загальна чисельність персональних інста-акаунтів склала 11 млн
  • за І-й квартал 2021 р. аудиторія українського інста-сегменту зросла на півмільйона і досягла 11,6 млн осіб

Погодьтеся, масштаби вражають. Саме тому візуальний соцмайданчик з кожним днем ​​стає дедалі привабливішим для власників бізнесів у сфері торгівлі та надання послуг. Враховуючи, що для користувачів доступ до сайту надається на безоплатній основі, доход «батьківської» компанії Facebook Inc. приносить зокрема таргетована реклама інстаграм. До речі, оплата комерційних оплачених постів у фб та інсте це і є основна стаття доходу соцмедіа-гіганта. Загалом, прибуток забезпечують платні публікації у FB, Instagram, Facebook Messenger, WhatsApp та Audience Network.

Як працює рекламний кабінет, якщо потрібна реклама інстаграм?

Новачки зазвичай задаються питанням, який інструмент кращий, реклама в інстаграм через фейсбук або безпосередньо. Нагадуємо, що центральною панеллю управління для всіх програм Фейсбука є рекламний кабінет Facebook Ads. У той же час в інста-додатку також є можливість запуску рекламної кампанії (РК). Існує кілька ключових відмінностей, які дають змогу вибрати інструментарій.

Отже, реклама в instagram безпосередньо VS Facebook Ads:

  • Функціонал рекламного кабінету FB дає набагато більше можливостей для налаштування та запуску РК
  • Інтерфейс інсти підходить для швидкого налаштування, коли вирішуються тактичні завдання підвищення комунікації бренду з ЦА

Вибираємо спосіб як офіційна реклама інстаграм налаштовуватиметься, керуючись завданнями:

  • для SMM-реклами чудово підійде інтерфейс Instagram

Для створення активності та формування взаємодії з більшою аудиторією, підвищення залученості та просування окремих сториз/постів менш точний націлення спрощеного додатка ефективно справляється із завданнями.

  • для маркетингових завдань – залучення / збільшення трафіку на сайт з високим відсотком конверсій – настійно рекомендуємо використовувати Facebook Ads

Щоб дізнатися, як працює реклама в інстаграм, передусім потрібно підключити необхідний функціонал:

  • Створити бізнес-сторінку в Instagram
  • Зв’язати нову інста-сторінку з бізнес-акаунтом у Facebook

Реклама у блогерів інстаграм

Згідно з дослідженням комунікаційного агентства PlusOne, у 2019 році серед українців, зареєстрованих у Instagram, дорогими смартфонами Samsung (Galaxy S9, (Galaxy S9+, (Galaxy S20)) та iPhone ((X, XR, XS, XS Max) володіли відповідно 3 млн і 2 ,5 млн користувачів У 2021 р., з урахуванням безперервного зростання Інстаграм України та першості зі скачування серед інших соцмереж, ці цифри зросли, враховуючи високу платоспроможність аудиторії, а значить вимогливість/вибагливість/підвищена потреба у товарах відомих брендів, просування у візуальній соціальній мережі має включати цілий комплекс заходів, зокрема, націлена реклама в інстаграм може поєднуватися з підтримкою трендсеттерів та рекламними постами на їх каналах.

Швидше за все ви помічали, що інстаграм реклама часто представлена ​​в опосередкованій формі, коли в пості лідер думок ніби мимохіть згадує товар чи послугу. Звичайно не виключено, що блогеру або селебріті сподобалася новинка, і впливова персона вирішила поділитися досвідом зі своїми передплатниками (адже їм теж потрібно про щось писати / знімати відео), щоб урізноманітнити персональний канал. Але найчастіше згадки є невипадковими і оплачуються рекламодавцем «за кадром». Запорука успіху та вигідного партнерства тут криється в тактовній та продуманій комунікації з впливовою в соцмережі персоною: у цьому випадку не важливо, скільки коштує офіційна реклама в інстаграм, адже тут розцінки визначає попит та особиста планка іменитого рекламника. Також важливий правильний вибір трендсеттера – рейтингового користувача, що встановлює тренди і впливає на думку вашої ЦА.

Як знайти лідера думок для своєї бізнес-ніші та вибудувати партнерські відносини:

  • Складаємо список ЛОМів у нашому сегменті бізнесу. Можна провести опитування серед передплатників, кого вони вважають найавторитетнішим експертом.
  • Із запропонованих вами / передплатниками варіантів вибираємо того, чия подача інформації найбільше імпонує з погляду поставлених бізнес-завдань.

Ранжуйте лідерів думок, які вже є у вашому френд-листі, за принципом знайомства. Скажімо, якщо знайомі особисто і між вами склалися поважні стосунки, можна подарувати ЛОМ товару/сертифікат на послугу і коректно попросити протестувати. Якщо блогер напише пост-відгук, вважайте, що його аудиторія вже знає про ваш товар. Так ви розширите охоплення інста-аудиторії. Головне — бути готовим підтвердити якість, робити вигідні пропозиції, зміцнювати комунікацію із новими активними представниками ЦА вже безпосередньо. Паралельно можна використовувати таргетована реклама в instagram.

Завжди акцентуйте увагу на одному ключовому правилі: прихована реклама в інстаграмах через відомих у соцмережі блогерів ефективна тільки в тому випадку, якщо ви на 1000% впевнені у своєму продукті. Якщо якість товару/послуги викликає у вас найменші сумніви, тоді партнерство з ЛОМ краще навіть не починати. Власники впливових облікових записів дуже дорожать своєю репутацією – як у житті, так і в мережі, так що захищати ваш провал вже точно не стануть.

Що стосується винагороди за працю впливового користувача, тут може бути кілька варіантів. Для блогера показник реклама інстаграм ціна може змінюватись в залежності від його зацікавленості. Отже, мотивація та оплата можуть бути втілені у таких формах:

  • публікація за продукт

Якщо ЛОМ дійсно користується подібними продуктами, а вартість досить висока, з великою ймовірністю дорогого «тестера» буде достатньо.

  • грошовий гонорар

Матеріально мотивована людина, навіть якщо це селебриті, за чітких домовленостей точно виконає свої зобов’язання — знову ж таки, кожен лідер цінує свою репутацію.

Скільки коштує реклама інстаграмів в Україні?

Для кожного окремого випадку параметри instagram реклама ціна та підсумкова вартість будуть відмінні. Ціноутворення для платних показів на майданчиках Facebook здійснюється за аукціонною моделлю. Іншими словами, менеджер рекламного кабінету (SMM-щик, співробітник компанії) самі визначають ставку. І тут є тонка грань, яку здатний відчути професіонал. Отже, якщо параметр реклами в інстаграм ціна в РК буде встановлена ​​мінімальна, швидше за все таку рекламу FB покаже на найдешевших майданчиках / у незручний час. Але й сильно підвищувати ставку не можна, інакше ви дуже швидко витратите бюджет на просування у соцмережах.

Щоб власник бізнесу не перевіряв витрати щогодини, підраховуючи скільки коштує реклама в інстаграм на даний момент, розробники прописали низку обмежувачів. Так, рекламодавцю надано можливість встановлювати ліміт витрат на всю кампанію та щоденний. Знаючи свій мінімальний бюджет на день, можна не перейматися безконтрольним використанням фінансів.

У вас ще залишилися питання на тему реклама instagram? Бажаєте щоб реклама в сторіс інстаграм приводила на сайт? Звертайтеся в агентство Grom — ми розрахуємо скільки коштує реклама в instagram для вашого проекту і гарантуємо, що вам сподобається результат нашого SMM!

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ