ГОЛОВНА Блог

Розкрутка бізнесу у соціальних мережах

Розкрутка бізнесу у соціальних мережах

Середньомісячний показник відвідувань особистих сторінок і брендованих пабліків становить 2.5 млрд. Такі дані діджитал-статистики ми маємо у другому кварталі 2020 р. При цьому тенденція зростання глобальної фб-спільноти зберігається, а кількість запитів у пошукових системах просування сторінки в фейсбук перманентно. Україна також наочно демонструє всесвітній тренд, налічуючи понад 10 млн. активних користувачів. Не дивно, що, за даними сервісу веб-аналітики Serpstat, конкурентність фрази просування у facebook ціни України знаходиться на рівні 100%.

Що зумовило безумовний успіх глобальної платформи міжособистісної та бізнес-комунікації. Ми впевнені, що у колись студента-другокурсника Гарвардського університету все вийшло, тому що думки та прагнення молодого батька-засновника FB спрямовує концепція, яка простою мовою звучить як робити щось варте, корисне, ціннісне. “Я просто працював над тим, чим би мені хотілося самому користуватися.” — якось сказав уже всесвітньо відомий медіа-магнат Марк Цукерберг. З огляду на цю базову цінність сьогодні досвідчені управлінці з серйозними довгостроковими цілями вже не роблять ставку на технічному нарощуванні лайків марної аудиторії ботів і утримуються від сумнівних акцій інтернет-хайпу. Розкручування facebook вимагає чіткої постановки цілей та завдань, і лише після цього можна складати медіаплан зміцнення позицій на соціальній медіа-платформі.

Розкрутка у facebook: формуємо цілі, підбираємо кошти

Збільшення органічного охоплення та підвищення лояльності аудиторії починаються з базису правильно підібраної моделі присутності в Social Media, принципів комунікації та прихильності концепції клієнтоорієнтованості на ділі, а не лише у постах. Перш ніж ставити питання як розкрутити групу у фб або вивчати просування сторінки у фб, давайте чітко окреслимо поняття і окреслимо коло завдань, доступне для кожного інструменту.

  • Персональний профіль

Цей формат програми створено переважно для міжособистісного неформального спілкування. Але, в той же час, завдяки особистому акаунту публічна особа або відомий у вузьких колах фахівець можуть підтримувати реноме, розширювати аудиторію, комунікувати з фоловерами або колегами / роботодавцями з профільної спільноти, і багато іншого. Скажімо, якщо ви замовляєте просування бізнес-сторінки у фейсбук у приватного SMM-щика, навряд чи він розповість вам про вплив якості контенту особистої сторінки на імідж вашої компанії. Але чомусь навіть мільярдер Річард Бренсон вважає обов’язковим щодня привносити новий цікавий контент у свій блог, за допомогою власної персони по крихітці формуючи прихильність потенційних клієнтів гігантської корпорації Virgin з присутністю більш ніж у 60 країнах. Щоб максимально охопити аудиторію у всіх часових поясах, епатажний креатор Бренсон прокидається у будинку на Британських Віргінських островах о 5-й ранку. Хто після цього скаже людині зі статком у 4,7 млрд дол США, що достатньо купити рекламу та отримаєш величезні продажі? Мільярдер сам комунікує з приводу свого новітнього проекту — компанії Virgin Galactic, яка займається космічним туризмом. Хто краще за ідейного натхненника розповість про проект? З безпрецедентним проривом Ілона Маска та сама історія — 69 млрд статків ідеолог дружнього космосу заробив своїм ім’ям та геніальною комунікацією з інвесторами та клієнтами.

  • комерційна/тематична група

Створення та розкручування групи у фб, як і в інших соцмережах, ще кілька років тому вважалося must have. Але якість і корисність такого інструменту для бізнесу часто не виправдовувалися через те, що цілі створення та бажаний результат не були узгоджені на старті.

Перш ніж замовляти просування групи у фб, потрібно чітко розуміти специфіку таких спільнот:

  • Основне призначення – спілкування у вузькому колі однодумців.

Як інструмент просування бізнесу в мережі групу можна використовувати, коли:

  • готові запропонувати спільноті фоловерів на постійній основі корисні матеріали та розваги на постійній основі
  • фоловери самі ініціюють створення тематичної групи
  • потрібен збір інформації про переваги потенційних клієнтів у процесі розробки/підготовки виведення товару на ринок

Аналіз дискусій у групі дозволяє модератору вловлювати бажання та настрої потенційних клієнтів, подаючи товар у потрібному світлі, розповідаючи про користь та емоції від володіння.

  • Група це не найкращий майданчик для брендування та просування бізнесу в Інтернеті (сторінки спільнот не індексуються пошуковими системами Google та Yandex)
  • Для сторінок-спільнот не передбачені геометки, немає статистики та можливості налаштувати рекламу
  • Сторінка бренду / компанії / fun page

Тут комунікація, що виходить від компанії у кожному пості чи історії, формується в єдиному лінгвістичному та емоційному стилі. Якщо ви замовляєте просування сторінки в Facebook в агентстві SMM, уточніть, чи буде узгоджено наповнення та модель комунікації з раніше обраною концепцією для бренду. Якщо ж фірмовий стиль комунікації ще не знайдено, не відкладайте та обговоріть майбутню модель подачі з маркетологом, дизайнером та копірайтером. Популярність брендованих сторінок досягається шляхом використання всього інструментарію, створеного для направлення Facebook просування програмними розробниками мережі.

Можливості та переваги публічних фб-сторінок:

  • використання обкладинки як рекламного / іміджевого банера
  • доступність публічного простору відомої персони / бренду для будь-якого користувача із загальної кількості унікальних користувачів FB
  • індексація всіх брендованих сторінок пошуковими системами Yandeх та Google
  • наявність докладної аналітики відвідувань та залучення аудиторії
  • можливість функції геомітки, щоб передплатники завжди могли зробити check-in
  • блоки контактної інформації, нас
  • повноправне та одноосібне управління брендованою сторінкою
  • можливості таргетованої реклами

Навіть пробігшись тільки по основних фічах пабліків, абсолютно очевидно, чому розкрутка сторінки facebook настільки необхідна — селебріті, політику, експерту, унікальній послузі/товарі, події, компанії, соціальній ініціативі та й точно чомусь ще.

Що дає нам просування фейсбук? Насамперед, розширює межі присутності бізнесу/проекту/лідера думок та посилює їх вплив як на лояльну, так і ширшу аудиторію потенційних клієнтів, фоловерів та фанів. Не важливо, воно спрямоване на брендинг нової торгової марки, популяризацію соціально корисної моделі поведінки, запущеної компанією, або інформування про вузькоспеціалізовану конференцію, просування на фейсбук завжди плідно при правильному підході.

Ви, напевно, часто чули фрази, що директору потрібна швидка розкрутка фб з миттєвими результатами. Так, можна одноразово запустити таргетовану рекламу, не особливо вивчаючи особливості ЦА, і тоді процес і результати виявляться скоро — але наскільки вони будуть хороші? Не дарма на ринку ви знайдете суттєво відрізняються тарифи в категорії просування у facebook ціни. Це легко пояснюється підходом СММ-агентства до індивідуальних кейсів та розумінням специфіки ринку соцмедіа.

Чому ми пишаємося своєю роботою та завжди впевнені в результаті?

Просування в facebook у смм-компанії INFOTOP починається з вивчення бізнесу/проекту клієнта та його аудиторії – чим вона дихає, що слухає, де буває, скільки працює і як відпочиває. Відповіді на ці та багато інших питань дозволяють нам вибудовувати персональну модель для підвищення рейтингу / продажів / впізнаваності через Facebook.

Щодо досягнення суто фінансових цілей у сферах роздрібної та оптової комерції, ми також рекомендуємо робити ставку на платформу FB. За даними веб-аналітики, левова частка реферального трафіку на сайти компаній припадає на Google та Facebook. Враховуючи той факт, що пошуковик просто виконує свою основну функцію, фб незмінно залишається лідером віртуальної доставки клієнта до реальної точки продажу в Інтернеті.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ