ГОЛОВНА Блог

Особливості налаштування таргетованої реклами в Інстаграм та Фейсбук

Особливості налаштування таргетованої реклами в Інстаграм та Фейсбук

Реклама instagram

Таргет реклама – відмінний інструмент для продажу, який дозволяє націлитись на вашу аудиторію. Соціальні мережі Інстаграм та Фейсбук з кожним місяцем нарощують кількість користувачів, тих користувачів, які можуть стати вашими постійними клієнтами.

Інстаграм реклама має безліч переваг:

  • низька вартість порівняно з іншими видами реклами, наприклад, рекламою в КМС Google;
  • висока конверсія;
  • постійно зростає кількість платоспроможних користувачів, якщо раніше це була мережа для підлітків, то сьогодні навіть чоловіки віком від 35 років активно користуються інстаграмами;
  • реклама показується лише тим користувачам, які зацікавлені у вашому продукті чи послузі;
  • не обов’язково мати обліковий запис в Інстаграм, привести користувачів можна на будь-який сайт;
  • навіть якщо у вас немає сайту, можна налаштувати спеціальну платформу, через яку буде здійснюватись продаж.

Високу віддачу має і таргетована реклама в Фейсбук. Адміністрація цієї соціальної мережі робить постійні оновлення для малого та середнього бізнесу, додає нові можливості. Однак таргетовану рекламу необхідно вміти налаштовувати, створювати конверсійні креативи, у деяких випадках проводити A/B тестування та аналізувати ефективність кожної рекламної кампанії. Тільки такий грамотний підхід дозволить отримати швидку окупність від запуску таргету.

Налаштування таргетованої реклами

З чого починається налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram:

  1. Вивчення бізнесу, аналіз ринку та конкурентів
  2. Виявлення кількох груп цільової аудиторії, сегментування користувачів за інтересами
  3. Розрахунок бюджету
  4. Створення креативів для реклами
  5. Налаштування часу показу реклами.

Кому підійде таргатована реклама в Інстаграм та Фейсбук

Якщо ще вчора таргетована реклама в Інстаграм була доцільною лише деяких видів бізнесу, то сьогодні з урахуванням зростання та чоловічої аудиторії – охоплення значно розширилося. Таргет можуть запускати коучі, дизайнери, копірайтери, словом ті, хто пропонують свої послуги. У вас є фізичні товари чи інфо продукти? – Сміливо запускайте таргет у FB або IG.

Цей вид просування підійде і тим, хто хоче монетизувати свій блог: фахівцям з правильного харчування та активного способу життя, б’юті блогерам та івент блогерам. Тема веганства та zero waste тут також дуже популярна. В Інстаграмі “мешкають” естети, тому якщо ви запропонуєте все, що прикрашає інтер’єр і життя людини в цілому – зайде добре з першого разу.

Якщо ви є організатором заходів або ваш бізнес передбачає періодичні події в оффлайн-середовищі – вам також підійде реклама таргет. Досить просто у креативі вказати час та місце заходу.

Результат таргетованої реклами в Інстаграм

Результатів таргетованої реклами може бути декілька:

  • заявка, покупка;
  • передплата на обліковий запис;
  • перехід на сайт;
  • відвідування заходу;
  • запис на онлайн курс, вебінар.

Налаштування таргетованої реклами Інстаграм: ціна

Вартість таргетованої реклами залежить від конкуренції, особливостей цільової аудиторії, критеріїв налаштувань і конверсії, багатьох інших чинників.

Ціна на таргетовану рекламу в інстаграм складається з розміру бюджету на рекламу на добу, виду креативу (фото, відео), часу фахівців, які проводять аналіз, A/B тестування, виявляють ефективність кожної запущеної рекламної кампанії та залишають працюючі. Налаштування націлювання реклами виконується один раз, далі рекламна кампанія зберігається в кабінеті, звідки ви зможете у будь-який час запустити її знову.

Щоб дізнатися ціну на налаштування реклами, що таргетує, необхідно залишити заявку і надіслати нам бриф, в якому будуть вказані докладні дані вашої компанії. Щоб ми змогли розрахувати ціну та виконати налаштування точніше – краще провести інтерв’ю в онлайн чи офлайн режимі.

У Фейсбук та Інстаграм можна вибрати одну з декількох моделей оплат: за перехід, за 1000 показів, за встановлення програми, за перегляд відео від певного моменту часу, наприклад, від 15 секунд.

Чому таргетовану рекламу мають здійснювати фахівці

Тому що ці люди проходили спеціальне навчання, мають великий досвід роботи з рекламними кампаніями та запускали таргет з різних видів бізнесу. Вони точно знають, як налаштувати таргет так, щоб він приносив справжні заявки, а не порожні перегляди.

Дизайнери та копірайтери працюють над створенням унікального та привабливого креативу для таргету, тому що користувачі в Інстаграм дуже пересичені естетично красивими фото та відео. Цю соціальну мережу потрібно здивувати і наші експерти знають, як це зробити.

Подайте заявку на налаштування таргетованої реклами в Інстаграм або Фейсбук, щоб прискорити розвиток вашого сайту або облікового запису.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ