На “Ви” чи на “Ти” – як звертатися до читача? INFOTOP
ГОЛОВНА Блог

На “Ви” чи на “Ти” – як звертатися до читача?

На “Ви” чи на “Ти” – як звертатися до читача?

Правила ведення листування. У яких випадках можна на «Ти», а в яких на «Ви»

Правила ведення листування. У яких випадках можна на «Ти», а в яких на «Ви»
Коли в магазині консультант підходить до нас і починає звертатися на “ти”, ми можемо сприйняти це як порушення особистих кордонів/невігластво/хамство (потрібне наголосити). Але все частіше можна побачити тенденцію звернення на “ти” до читача сторінок у соціальних мережах. Іноді це виглядає гармонійно та викликає розташування. Але здебільшого це лише дратує.

Давайте розбиратися, у яких випадках звертатися до читача на “ти”, коли на “ви” і коли на “Ви”.

Коли точно можна тикати?

  • якщо ви пишете особисте повідомлення конкретній людині, з якою ви заздалегідь вирішили спілкуватися на “ти”
    “Доброго ранку, Леро! Ти сьогодні будеш в офісі?
  • якщо було вирішено, що звернення на “ти” до передплатників та читачів сторінки є доречним.
    “Хей, ми за тобою скучили! Щось давно ти не забігала до нас на нігтики… Є плани на вечір? Ні? Вже є, приходь, у нас сьогодні вільно.

Чекаємо на тебе на 17.00 — 18.30 або на 19.00

Не забудь зателефонувати до запису!”

Виявляємо повагу з “Ви”

“Ви” з великої літери – дуже тонка річ і з нею головне не переборщити. І є лише один доречний випадок вживання “Ви”:

  • Якщо ви хочете проявити особливу повагу до особливої ​​людини при особистому зверненні.
    “Шановний Сергію Петровичу, прошу Вас…”

“За загальним правилом займенника Ви і Ваш пишуться з великої літери як форма вираження ввічливості при зверненні до однієї особи – фізичної або юридичної – в офіційних документах, особистих листах.” – Так написано в “Тлумачному словнику російського мовного етикету”.

Є думка, що звернення до читача на “Ви” у текстах, що продають, посилює до нього повагу. Але це не так. Часто, текст, що рясніє великими літерами, відштовхує читача. Згадайте, як вас дратує, КОЛИ У ПЕРЕПИСКУ ВИКОРИСТОВУЮТЬ CAPS LOCK 🙂

Звернення “ви” – це множина, і саме по собі вже поважне. Тому воно універсальне для спілкування з аудиторією.

Ввічливість врятує світ 🙂

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ