ГОЛОВНА Блог

Інстаграм розваги або майданчик для повноцінного ведення бізнесу?

Інстаграм розваги або майданчик для повноцінного ведення бізнесу?

Все залежить від аудиторії, яку шукає і формує шукач, що прийшов на простори візуальної платформи. Більше того, поширена думка, що додаток використовують переважно дівчата, зовсім не відображає реальної картини — за даними дослідження українського діджитал-агентства PlusOne гендерне співвідношення аудиторії практично паритетне. З аудиторією, в якій 58% жінок та 42% чоловіків, Instagram Україна закрила 2018 рік. На початок 2020-го відсоткове співвідношення трохи змінилося на користь жінок – 60%.

Сьогодні підприємці часто інтуїтивно роблять ставку на smm просування інстаграм. Не дивно, адже саме такі люди мають чуття до вигідних проектів. Але найцікавіше, що про цей тренд красномовно говорять цифри. Динаміка зростання українського Інстаграма має безпрецедентний темп, при цьому не лише випереджаючи показники локального Фейсбуку, а й випереджаючи показник проникнення в Чехії, Польщі, Румунії та Молдові. Взаємодія з популярним візуальним додатком в Україні досягла рівня Німеччини та Франції. Загалом аудиторія українського сегменту Інстаграм перевищує 11 млн людей.

Просування instagram для недорогих товарів або преміум-сегменту?

У пошуках відповіді давайте подивимося на віковий розподіл інста-аудиторії. Отже:

  • категорія від 18 до 24 років налічує близько 3 млн осіб *

Врахуйте, це практично все населення країни у цій віковій групі – понад 91%.

  • у категорії від 25 до 35 років інста-додатком користуються 4 млн українців**

У відсотковому співвідношенні це 55% населення вікової групи 25-35 років

  • категорія 35-45 років налічує 1,8 млн. українських користувачів

Просунутими користувачами у цьому віковому сегменті є майже 30 % українців.

Погодьтеся, статистика вражає. Що ж до цінників товарів для формування прибуткової вирви продажів, то в розрізі сегментування за віком та відповідними поведінковими моделями, максимально ефективно можна використовувати інструмент просування інстаграм

  • для недорогих трендових товарів та послуг

Цей факт легко підтвердити двома аргументами. Насамперед молодь, яка народилася в цифрову епоху, чудово орієнтується в діджитал-додатках, смарт-пристроях та різноманітній портативній техніці. При цьому покоління Z (умовно 1994 – 2005 р.н.), як і мільйони покоління Y (умовно 1981 – 1994 р.н.), мають кліпове мислення, швидко аналізують дані і швидко приймають рішення. Словом, для категорії популярних недорогих товарів кращого способу продажу ніж просування облікового запису інстаграм поки не знайти.

  • для товарів та послуг класу преміум

Якщо продакт-плейсмент для здійснення спонтанних та недорогих покупок переважно націлений на категорію молодь, то у дорогому та лакшері-сегменті цільова аудиторія сформована із представників різних вікових груп. Тут високий чек може бути по кишені користувачеві будь-якого віку. Якщо instagram просування включає таргетовану рекламу, тоді визначити часовий інтервал, скільки років вашому потенційному клієнту, допоможуть характеристики товару/послуги, дані маркетингових досліджень, поведінковий портрет вашої ЦА та інші вагомі параметри.

Якщо просування інстаграм україна потрібне для преміальної лінійки товарних пропозицій, чіткіше окреслити коло потенційних покупців допоможуть дані сегментування інста-аудиторії з девайсів доступу до додатка. Повертаємося до вищезазначеного дослідження: згідно з оприлюдненою статистикою власники акаунтів у Instagram Ukraine мають переваги щодо мобільної техніки. Зокрема, три найбільші сегменти ділять власники телефонів та інших портативних девайсів Samsung, iPhone та Xiaomi. Чисельну першість утримує корейський бренд Samsung – 3 млн осіб. “Яблучний гаджет” друге місце ділить з Xiaomi – по 2.5 млн інста-користувачів кожен. І найцікавіше, що наразі ми знаємо відсоток власників дорогих смартфонів із розрахунку всього населення українських міст. Більшість власників Samsung (Galaxy S9, S9+, S20) та iPhone (X, XR, XS, XS Max) це мешканці столиці. По відношенню до населення Києва 3% городян мають обліковий запис у Instagram і дорогий смартфон. У південній столиці цей показник не набагато менший — 2.7 %. Також у топі західний форпост Ужгород із показником близько 2 %. Очевидно, що ймовірність присутності всіх власників дорогих брендованих товарів прагне 100%. Висновок: просування інстаграм київ є найкращим вкладенням для розвитку бізнесів в індустрії лакшері та хай-тек.

Просування бізнесу в інстаграм

Базисом для створення комерційної інста-платформи є правильний вибір інструментів. Традиційно все залежить від цілей і завдань. Існує три модифікації облікових записів: особистий, для бізнесу та авторів. Безумовно, власник невеликої торгової точки з парою-трійкою найменувань товарів може замовити просування особистого облікового запису в інстаграм, отримати гарний відгук та стрибок продажів. Але навіть це скоріше везіння, ніж правило. При цьому перевірити, наскільки ефективно ведення інстаграма не вийде, оскільки статистика для персональних акаунтів не передбачена.

Повноцінне інстаграм просування компанії/бренду передбачає створення бізнес-аккаунту. Тут є всі необхідні інструменти для маркетингової та аналітичної діяльності, що їх постійно оновлюють розробники Facebook Inc. Отже, просування бізнесу в стаграмі починається з вивчення та використання наданих можливостей:

  • статистика активності та залученості аудиторії
  • рекламний кабінет для налаштування кампаній
  • активні контакти компанії
  • додаток для створення магазину

Якщо просування облікового запису instagram потрібне блогеру, авторська сторінка також має статистику та інструменти для реклами.

З корисністю статистичних даних все ясно – ви використовуєте цю інформацію для більш точного націлення рекламних кампаній, вивчення поведінкових моделей вашої ЦА, маркетингового аналізу. Але можливість зробити зі звичайного облікового запису інтернет-магазин робить візуальну соцмережу Меккою для сучасного комерсанта. Скільки таке задоволення буде коштувати в діджитал-агентствах, можна дізнатися на запит просування в інстаграм ціна магазину. Але враховуючи концентрацію платоспроможної аудиторії, просування акаунту в instagram при хорошому налаштуванні окупиться дуже швидко.

Після налаштування робочих кабінетів та програм просування інстаграм програма включає розробку медіаплану, графіка публікацій, вибір моделі комунікації та інші профільні моменти.

Діджитал-агентство topsmm з молодою амбітною командою інтернет-маркетологів, спеціалістів з SMM та таргетованої реклами спеціалізується на сфері просування в інстаграм україна. Повірте, що наші реалізовані кейси вражають навіть нас! Вас цікавить, скільки коштує просування в інстаграм у нас? Проведемо брифінг, під час якого підберемо для вас готовий кейс або порекомендуємо розробку індивідуальної програми для кращих результатів. Ми здатні побудувати, зміцнити та здійснити запуск вашої бізнес-платформи в Інстаграм зі швидкими результатами та довгостроковою перспективою.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ