ГОЛОВНА Блог

Фейсбук реклама: тенденції медійного ринку соцмереж

Фейсбук реклама: тенденції медійного ринку соцмереж

Хто б міг подумати в 2004 році, що допитливий розум і наполегливість студента Гарвардського університету незабаром відкриють глобальну платформу можливостей буквально для всього народонаселення світу, будь то домогосподарка з французького села Ле Гран Борнан, конголезький лікар чи бізнесмен із Британських Віргінських островів. Настала нова епоха, коли головним засобом масової інформації стала програма для спілкування та обміну інформацією між людьми — друзями, незнайомцями, колегами, потенційними та чинними партнерами, інвесторами, електоратом тощо. Сьогодні реклама на фейсбук, у YouTube, Facebook Messenger, WhatsApp та інших соцмедійних додатках це звична справа та незамінний дієвий інструмент для вирішення безлічі бізнес-завдань.

Майбутнє інтернет-реклами за глобальними мережевими майданчиками, якось пророкував творець і співвласник найбільшої соцмережі Марк Цукерберг. На думку авторитетного медіамагнату, найкращими рекламними меседжами тепер виступають рекомендації друзів. Також вплив на споживача надає думка співтовариств з інтересів, саме тому добре працює непряма реклама у групах фейсбуків на посадах впливових користувачів. Як бачимо, майбутнє вже настало, і 2021 продемонстрував це найяскравішим чином. З початком карантинних заходів та режиму самоізоляції через пандемію, викликану новим вірусом Соvid-19, показники найпопулярніших соцмереж компанії Facebook Inc. почали стрімко зростати. Дані агентства з досліджень діджитал-ринків GlobalWebIndex (Лондон, Великобританія) на кінець II кварталу 2021 р. чверть світового споживання брендових товарів здійснюється за допомогою платформ соціальних мереж. Іншими словами, 25% світових продажів забезпечує реклама у фейсбук та інстаграм — пряма або у прихованих формах.

Розглядаючи локальний ринок соцмедіа в Україні, з урахуванням зростання активності та охоплення, не можна не відзначити нинішні та перспективи, що відкриваються. По-перше, український сегмент популярних соцмедіа вже кілька років демонструє безпрецедентно високий рівень проникнення. Так, на кінець 2019 р. покриття найтоповіших додатків розробки Facebook Inc. в Україні перевищив аналогічний показник європейських країн. Така тенденція призвела до того, що сьогодні кожен бізнесмен будь-якого рангу скаже вам, скільки коштує реклама у Фейсбуці.

За окремими видами SaaS (програма як сервіс) вітчизняний ринок соціальних медіа має такі показники:

  • український Інстаграм має більше покриття (близько 35 %), ніж аналогічний додаток у Франції, Німеччині, Польщі, Чехії, Румунії та Молдові
  • проникнення фейсбук-додатку в Україні складає близько 40%, що перевищує показники Німеччини, Молдови, Білорусі та РФ
  • Не дивно, що частота запитів реклама в фейсбук ціна, скільки коштує реклама в стаграмі і реклама інстаграм через фейсбук перманентно зростає.

Чому таргетована реклама у фейсбук та інших соцмедіа це must have для бізнесів у 2021-2022?

Лише за IV квартал 2019 р. аудиторія Facebook в Україні поповнилася 1 мільйоном нових користувачів, а українська спільнота Інстаграм стала на 0,5 млн осіб більше. Про це свідчать результати комплексного дослідження нашого соцмедіа ринку спеціалістами українського цифрового агентства PlusOne. На початок року кількість користувачів FB і візуального інста-додатку склала 14 млн і 11,5 млн осіб відповідно.

Враховуючи активність молодих поколінь в Інтернеті та прихильність до швидких алгоритмів з мінімумом витрачених зусиль, цілком передбачувано розширення української аудиторії Instagram за рахунок молоді, включаючи підлітків від 13 років (за неофіційними даними, є молодші користувачі). Представники генерацій Y, Z та підростаючі А (альфа) почуваються в цифровому середовищі максимально органічно, і потреба в діджитал-сервісах для них настільки ж природна, як задоволення голоду чи спраги. До речі, у віковому сегменті до 28 років покриття інста-додатку перевищує аналогічний показник для фейсбуку. Якщо це ваша ЦА, параметр instagram реклама ціна залежатиме від конкуренції рекламодавців у даній товарній ніші, налаштувань максимальної ставки, періоду РК.

Розуміння тенденцій та наявність споживчого портрета дозволяє підприємцям у сфері торгівлі та надання послуг точно визначати платформи присутності їхньої цільової аудиторії. Зокрема, якщо потрібне просування товару для молоді, одним із обов’язкових каналів має бути присутність на майданчику візуального соцмедіа. Як інструмент продаж підійдуть як прямий канал – реклама в instagram, так і опосередкований вплив на споживача.

Протягом першої половини 2021 р., у зв’язку з розширенням мережевого інтерактиву через антивірусні обмеження в офф-лайн, тенденція збільшення покриття набрала ще більших обертів. Вже наявні результати по I кварталу наступні (джерело: цифрове агентство PlusOne, Україна):

  • 0,5 млн нових реєстрацій в Instagram Ukraine
  • загальна кількість користувачів досягла 11,6 млн осіб

Таргетингова реклама Фейсбук: канали, функціонал, рекомендації

Звання найбільшої платформи для соціальних комунікацій сьогодні утримує Фейсбук, дочірня компанія Інстаграм та супутні програми. Власне, створивши нову систему поширення / обміну інформацією та новий прогресивний вид медіа (що багато в чому затьмарив традиційні ЗМІ), Facebook Inc. Ні на день не припиняв удосконалювати розробки як для індивідуальних користувачів, так і для зміцнення бізнесу за допомогою соціальних мереж. У тому числі докорінно змінилася концепція рекламування, причому навіть у порівнянні з такою розробкою пошукового лідера Google як контекстна реклама.

Перед запуском рекламної кампанії (РК) потрібно перш за все зрозуміти фундаментальні відмінності, які притаманні блоку реклами у фейсбук. Тоді налаштування буде максимально ефективним, а правильна взаємодія з ЦА дозволить вивести продукт на новий рівень довіри. Отже, чим рекламована таргетована фейсбук відрізняється від гугл-контексту?

  • Ключові слова змінюються підбором переліку інтересів ЦА
  • Поглиблений аналіз процесу взаємодії та прямий діалог з ЦА

Якщо компанії / приватному підприємцю потрібна FB або instagram реклама, як і де налаштовувати РК? Чому реклама в інстаграмі через фейсбук? Почнемо з того, що медіапродукти холдингу Facebook включають FB, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp та Audience Network. Для керування всіма сервісами створено єдину панель керування Facebook Ads. Інтерфейс із широким функціоналом представлений в окремому розділі особистого профілю адміністратора бізнес-сторінки. Постійні оновлення функцій налаштування, націлення, статистика, майданчиків показів та багато іншого забезпечують хороші фінансові / PR / брендингові результати. Зокрема, реклама в інстаграм через фейсбук дозволяє налаштувати РК з використанням розширеної статистики та меню націлення. Зручність також полягає у зберіганні всіх даних в одному рекламному кабінеті. Якщо потрібно швидко налаштувати платний пост для SMM, можна використовувати опцію реклама instagram безпосередньо, безпосередньо в обліковому записі візуального додатка.

Реклама через фейсбук має базовий набір параметрів для таргетування платного посту/історії: географія, демографія, інтереси, освіта, влаштування входу в соцмережу, використовувані додатки, звички в аспектах подорожей/покупок/спілкування тощо. Таким чином, реклама фейсбук, реклама в instagram через facebook або платні повідомлення в месенджері / вотсап / нативної мережі для досягнення поставленої мети (конверсія, реєстрація, скачування, зворотний зв’язок і т.д.) повинні враховувати якомога більше характеристик, що дозволяють знайти 100 % свого клієнта за складеним для рекламної кампанії портретом ЦА.

Враховуючи появу безлічі україномовних діджитал-медіа та користувачів з україномовним інтерфейсом, сьогодні в Україні підприємці часто шукають послуги реклами у фейсбуках для просування в «мовному» сегменті, що стрімко зростає. Якщо ви хочете дізнатися, скільки може складати реклама фейсбук ціна для вашого бізнесу, звертайтесь до спеціалізованої агенції SMM.

ЗАЛИШТЕ ЗАЯВКУ

Сподіваємось, Вам сподобалось на сторінках нашого простору.

Запевняємо Вас — працювати з нами ще комфортніше ніж поглинати ламповий контент цього сайту! Якщо Ви чітко вирішили, що Вашому бізнесу необхідний потужний розвиток в соцмережах та інтернеті — Вам точно до нас. Отже, пишіть, телефонуйте, заходьте на чай!

images contact

ВАШІ КОНТАКТИ

ОБЕРІТЬ ПОСЛУГУ